tisdag 4 februari 2014

Jo jag lever...

 ...om än att jag är lite osynlig..Men här är allt som vanligt, jag pluggar massor och är med familjen och allt annat har hamnat i skymundan men så är det ibland :-) Bloggtorkan har varit påtaglig och ingen inspiration har funnits även om viljan har varit där.
Pysslandet är minimalt men en massa planer, det har jag, som jag ska sätta i verket framöver :-)

Semlor har jag i alla fall bakat...min favoritbakelse :-)

Och ett litet troll som tittar upp ur en tovad strut har kommit till...
 
 ...klädd med röd bomullsspets och tovad luva.
 
Det blev ett litet kort inlägg från mig ;-)
 
Hoppas vi ses snart igen!
Kram
Anneli

9 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Hej där så gott det ser ut med semla
kram Rosa

Vardag och flärd sa...

Så roligt att höra av dig, vännen! Ja, ibland är det mycket och man har inte riktigt inspiration till bloggen och det finns absolut inget tvång att man ska göra inlägg ofta. Jag har inte ens bakat semlor och det enda pyssel blir när jag virkar framför tv-n.
Vilket härligt troll du har gjort, jag älskar dina tovade saker!
Ha det nu fint och ta det lugnt, vännen!
Kramar Eva

Änglarum sa...

Hej!kul att du kikar in o bloggar :) semlorna ser så goda ut mums!!! i bland blir det så med bloggandet!ha det gott Anneli!kram Jessica

Marie maräng sa...

Vad duktig du är som gjort egna semlor.. ser god ut!

Sött litet troll i sin strut!

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie

choicesbyannie sa...

Mums med semlor och du det där med blogg i skymundan och bloggtorka händer oss alla emellanåt. Men tur att vi alltid finns här;)
Kram
Annie

choicesbyannie sa...

Mums med semlor och du det där med blogg i skymundan och bloggtorka händer oss alla emellanåt. Men tur att vi alltid finns här;)
Kram
Annie

Evas Pyssel sa...

Hej Anneli. Vad roligt att du vill vara med i min utlottning. Har tittat runt lite hos dig . Och här ser jag så många snygga och mysiga alster som du har gjort.Jag blir så sugen på att tova nu. Har faktiskt alpackaull som bara ligger och väntar på att bli omhändertaget.
Tack för inspirationen och lycka till.
Kram Eva

Vardag och flärd sa...

Alla hjärtans kram till dig från mig!
Eva

Marie maräng sa...

Tittar in för att önska dig en fin helg!
Kram Marie