fredag 2 maj 2014

Bokvikning

Tänkte visa något annat som jag också har provat på och det är bokvikning...jättekul. Men jag önskar att jag skulle kunna göra lite egna mönster också. Självklart har jag använt böcker som vi inte tänkt spara och som även har hittats på loppis.
 När boken är klar kan man dekorera dem som man vill :-)
 Mönster till hjärtanen hittade jag här..
 Det är lite beroendeframkallande måste jag säga och det som behövs är endast en penna, linjal och en bok...perfekt kvällspyssel framför tv:n :-)
 
 
Trevlig helg och kram från mig!

13 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Så fint men jag tycker det verkar svårt när jag kollar beskrivningen. Kanske inte så krångligt när man väl sätter igång.
Önskar dig en fin helg!
Kram Eva

bara anna sa...

Oh så fint! Skulle vilja testa...

Hantverkarglädje sa...

Nej men va fiffigt. Ser nu inte riktigt enkelt ut men fint är det.

Anonym sa...

Så fint det ser ut, har aldrig sett det förut... läckert.
Kram Birgitta

asuntojen hinnat sa...

I love reading books in fact i am reading now some books about real estate business .Well i never been do a book folding and it look really cool.

Marie maräng sa...

Men WOW vad duktig du är! Verkligen häftigt.. och klart mer avancerat än andra jag sett!

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

nattugglan sa...

Det va nog det vackraste jag sett i pappersvikning. Ser himla svårt ut..Det kan man ju ge istället för ett kort då nån fyller..ha en bra dag.

Marie maräng sa...

Tittar in för att önska dig en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

Marie maräng sa...

Hoppas allt är bra med dig!

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

Unknown sa...

Jättefina vikningar:-D. Vad duktig du är!! Har du någon beskrivning till love :-).

Anonym sa...

Wo vilka fina! Har gjort mina första idag och det känns verkligen beroendeframkallande! Får man fråga om du vill dela med dig av mönstret till "love"? :)

Faitmain-Faitcoeur sa...

Happy you like my book folding ;-)
Please add a link to my post http://www.faitmain-faitcoeur.fr/diy/folded-book-tuto-writing/
Enjoy create,

Titti sa...

Så fint. Hoppas du haft en fin sommar...Kram Titti