onsdag 20 juni 2012

Glad Midsommar!

Oj så mycket som händer nu..å snart är det Midsommar!
Den kommer att firas på traditionellt vis med dans runt midsommarstången och på kvällen ska vi grilla med goda grannar:-)
Hur firar ni midsommar?


Kommer nog också att ta en liten paus från datorn och bloggen ett litet tag, kanske några dagar eller någon vecka. Vet inte riktigt men det är så mycket som händer just nu med jobb, aktiviteter och husmålning (vilket fortfarande inte är klart)...
Sedan grunnar jag på en liten utlottning igen..skulle vara roligt!
Men den funderar jag på tills jag är tillbaka :-)
Kommer säkert ändå att kika in till er emellanåt, känner jag mig själv rätt så kan jag nog inte låta bli :-)

Vill önska er en riktigt Glad Midsommar och hoppas att vi får en riktig solig midsommarafton!

12 kommentarer:

kavallinskan sa...

Vi firar midsommar med dans runt midsommarstång och sen grillning, som ni då alltså :)
Ska bli spännande med utlottning!
Ha en underbar midsommarhelg!
kramis

Nyanser av vitt sa...

Vi firar också traditionsenligt med sillunch tillsammans med grannarna och dans runt stången.
Ha en underbar midsommar. Jag kommer också att starta en liten utlottning så snart (typ imorgon) så vi får hålla utkik hos varandra.
Ha nu en underbar midsommarhelg.
Kram Agneta

Anna sa...

Ha en fin midsommar du också!
Kram Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jag önskar dej en riktigt fin midsommar med mycket dans, skratt och goa vänner !!!

kram anette

LissasVita sa...

För oss blir det stort firande med mycket människor och så klart den hemvändande dottern frå Australien och hennes vän! Han kastas rakt in i den svenska traditionen. Kramen Lisbeth

Hjärtruds Stuga sa...

Känner som du. Det är lite svårt att hinna med bloggen och alla vänner i Blogglandia.

Ha en trevlig midsommar

Kram Karin

Härliga Livet sa...

Önskar dig en härlig Midsommar.
Kram Pernilla

Käranån sa...

Önskar dig en fortsatt skön Midsommar! Vi är på sommarstugen, åt egen rökt lax, bada bastu och bara satt på verandan och njöt av sol och fågelsång! Ha en skön semester!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så skjønne blomster!
Tenk at det alt er midtsommer...
Vi pleier å grille og kose oss ute, om været er bra:))
Ønsker deg en fortsatt god sommer!

Nyanser av vitt sa...

Hoppas att du hade en fin midsommar.
Kram Agneta

Marie maräng sa...

Hej!
Vad kul att du tittade in hos mig :) lägger till mig som följare så hittar jag lättare tillbaka.

Förstår hur du känner jag tycker också att det är mycke just nu.

Nu ska jag titta runt hos dig och se hur du har det.

Ha det gott!
Kram Marie

MARIA sa...

Adoreeiii sua visita,e estou te seguindo..bjs