onsdag 4 september 2013

Hustomtar

Tänkte visa några av mina hustomtar som är färdiga, några finns även på Till Salu men ett par är tyvärr redan borta.
Har även strukturerat om min säljsida ...vet inte riktigt än om det blev till det bättre eller sämre så lämna gärna någon kommentar om vad ni tycker,kanske var det bättre förr :-) Det är väl ännu inte riktigt klart heller och allt är ännu inte inlagt där, men det kommer eftersom.
Lägger jag in något nytt där så kommer jag även att skriva om det på bloggen här.
Designen på sidan kommer säkerligen att ändras också, det är som hemma, det ska ändras och grejas en massa gånger innan man blir nöjd :-)
 


Det blev ett litet kort inlägg...ska sätta mig och läsa lite nu innan det är dags för sängen, man ska ju snart upp igen ;-)
 
Ha det gott
Kram

9 kommentarer:

Torpliv sa...

Så fantastiskt söta de är dina tomtar, så charmiga med olika luvor och hjärtan. Måste ju bara vara med i utlottningen, det vill jag ju verkligen inte missa =)
Ha en härlig dag!
Kram Petra

Vardag och flärd sa...

Jag har mailat dig!
Kram Eva

choicesbyannie sa...

Härliga tomtar, men vart hittar jag din Tillsalu sida. Jag är kanske helt knäpp men jag kan inte hitta dit;)

ÖNskar dig en fin dag
Kram
ANnie

Photo by Maria sa...

De är så fina dina små tomtar.. Pyssliga du!

Ha nu en fin torsdag..

Kram Mia

Rosa i huset i vitt sa...

Så söta tomtar ...ser på min blogg att jag glömt att lägga ut din utlottning ...gör det nu
ha en bra helg
kram Rosa

Marie maräng sa...

Dom är verkligen söta... Du är så duktig!

Önskar dig en härlig helg!
Kram Marie

Härliga Livet sa...

Hej !
Vilka gulliga tomtar du har gjort.
Ha en bra start på veckan.
Kram Pernilla

Änglarum sa...

Jätte fina tomtar <3 jag skall bums gå in o anmäla mig till din fina utlottning!kram Jessica

Anonym sa...

De är ljuvliga <3
/Tomte"puss"