måndag 24 september 2012

Ram nr:3

Ja då var sista ramen klar, i alla fall av de mindre. Har två stora kvar också men de ska bli ett par anslagstavlor och de har jag inte börjat med ännu:-)
Vårt bröllopsfoto fick vara mittpunkt och pryda den här ramen. Fotot ändrade jag först till svartvitt här , ville att fotot skulle se lite gammalt ut.
Tyvärr blev det ett veck på bakgrunden när jag nästan var klar men det får vara så, det får jag stå ut med:-)
 Dekoration fick bli tygblommor, ett hjärta av ståltråd och lite sidenband.
Så här hänger de nu alla tre i mitt hobbyrum, ingen riktigt den andra lik:-)
 
Ha en fin höstvecka!
Kram


11 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Tjusiga...kul med sånt som ingen annan har ..och som man har gjort själv .dom blev jättefina
ha en bra vecka
Kram Rosa

Härliga Livet sa...

Åh så fina. Du är verkligen duktig på det du gör. Jag förstår bara inte hur du hinner.
Ha en skön måndags kväll.
Kram Pernilla

Unknown sa...

Men så vackra ramarna är, var och en på sitt sätt och tillsammans helt underbara.

Önskar dig en ljuvlig kväll
Kram
ANnie

Unknown sa...

Du är duktig ramarna är jätte snygga . Ha en sön morgondag kram Beijan

Marie maräng sa...

Så fina den blev.. jag gillar den gamla texten i bakgrunden passar perfekt till "er" bild :)

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

kavallinskan sa...

Superfina blev dom alla tre, du är så duktig och får till det så bra!

ha en bra dag!
kram

LissasVita sa...

Så fina!! Ingen som har likadana tavlor som du!! Kramen Lisbeth

Solstrimmor sa...

Oj så pysslig du är! Fint att göra collage av sånt som man tycker om:) Och återvinning, det gillar vi!!

Höstkram till dej!
Eva-Mari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina tavlor du gjort, snyggt och blanda svart och vitt.
Kramar
AnnaMaria

Hjärtruds Stuga sa...

Likadana ramar men så olika de blev. En underbart bar ide.

Ha en skön lördag

Kram Karin

Anna sa...

Så fina de blev! Det är så kul att göra små montage tycker jag!
Kram Anna