torsdag 11 juli 2013

Storytel

Som jag berättat tidigare är jag med i Buzzador där man har möjlighet att få prova på olika saker / varor och sedan berätta för vänner, bekanta vad man tycker och eventuellt också låta dem prova varor.
Den här gången kom jag med i en kampanj för Storytel - ljudböcker i mobilen och jag måste säga att jag är glatt överraskad.
Har aldrig tidigare provat att lyssna på ljudböcker, tycker det har verkat så bökigt med cd- spelare, mp3 eller vad man nu använder. Men nu när det finns i mobilen tänkte jag att jag skulle prova på och så enkelt det är, mobilen har man ju ändå nästan alltid med sig :-)
Man har även möjlighet att ladda ner böcker så att man sedan kan lyssna på dem offline när man kanske inte har någon mottagning eller något internet.

Känner ni igen den här serien...
bild lånad från Storytel
Har läst hela Sagan om Isfolket för länge, länge sedan och den är helt underbar...nu finns, till att börja med, de två första böckerna av den på Storytel så självklart måste jag höra den :-)
 
 För den som inte har provat Storytel tidigare, har jag möjlighet att ge bort en bok gratis om man bara skickar mig sin mailadress ;-)
 
Ha ett fint veckoslut!
Kram

2 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei på deg!
Lydbøker er kjekt når en vil høre en spennende bok og samtidig gjøre noe annet, som til et eksmpel når en sitter med et håndarbeid:)
Har hele serien om isfolket i bokhyllen,en magisk serie:)

Takk for din kommentar:)

Ønsker deg fortsatt fine sommerdager!

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa