måndag 23 januari 2012

Små hustomtar

Jag hoppas att kunna ägna lite mer tid åt min hobby framöver. Familjen är viktigast och kommer först så man får försöka hitta och ta tillvara de stunder som dyker upp. Det är så roligt att få vara kreativ och använda sin fantasi. Men framförallt så tycker jag att det är avstressande att få arbeta med händerna och tillverka saker.

Kommer att lägga upp foton allteftersom mina alster blir färdiga :-)

Här är ialla fall mina minsta tomtar med tovad hatt och snöre för upphängning. De är ungefär 15 cm, skägg ej inräknat.



Större tomte med tovad luva och kropp av fårskinn.

1 kommentar:

20-talshuset sa...

Men vilka fina tomtar du har gjort! Så fina hantverk! Det är mitt första besök här på Källängen så nu är jag nyfiken att kika vidare på din blogg! Ha det gott! Kram Anna