lördag 27 september 2014

Stand´n Stuff Tortilla

Nu har vi återigen haft turen att få vara med i en kampanj genom Buzzador. Den här gången fick vi prova på Stand´n Stuff Tortilla och taco krydda från Old El Paso.
En ny variant på tortilla bröd som är skålformad och som bara behöver fyllas med innehåll.
Så nu var det bara att fixa en mexikansk kväll där vi provade lite nytt :-)



Vi tyckte alla att det var en rolig idé med ett skålformat tortillabröd och alla åt med god aptit...även Alva :-) Men kanske kunde kryddningen i brödet ha varit lite bättre, smakade inte så mycket men det var gott med alla tillbehör till.
När vi gör tacos brukar vi göra en sås gjord på crème fraiche och sweet chili sås...blir underbart gott till och rekommenderas verkligen!
 
Ikväll blir det läsning för mig  i "Relationskompetens i pedagogernas värld" och kanske lite smakning av en god hjortronlikör :-) 
 
Ha en fin lördagskväll!
Kram

8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Brödet verkar inte alls dumt men tacos är sånt jag får göra när jag är ensam med barnbarnen, maken gillar det inte tyvärr.
Ha det fint!
Kram Eva

Marie maräng sa...

Jag såg dom i affären här om dagen men har inte testat dom... men formen verkar fiffig :)

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
Kram Marie

Marie maräng sa...

Hoppas allt är bra med dig!

Ha en fin fin första adventsvecka!
Kram Marie

LissasVita sa...

Hej.....otroligt längesedan jag var inne i bloggvärlden nu och roar mig med att njuta av alla fina bloggar....Jag tröttnade och lyssnade på det...så breaket har bara varit skönt....nu har jag återigen lite att dela med mig av ....så jag ska försöka att göra det bästa....Har just gjort en otrolig resa....Kramen Lisbeth

Marie maräng sa...

Hoppas allt är bra med dig!

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Marie maräng sa...

Tjingeling!
Tittar in för att önska dig en fin vår!
Kram Marie

Marie maräng sa...

Tjingeling!
Tittar in för att önska dig en fin vår!
Kram Marie

Vardag och flärd sa...

Tack för din hälsning, så roligt att höra av dig efter lång tid! Hoppas det är bra med dig och att du hör av dig igen!
Kramar Eva