torsdag 20 september 2012

Trevlig läsning

Det här tycker jag är riktigt trevlig läsning...mycket pyssel och tips. Har tänkt att jag skulle göra en krans till ytterdörren men vet inte riktigt vad jag ska använda, kransar å sånt är jag inte så händig med. Finns något tips i tidningen också men behöver lite mer ideér. Vill inte att den ska bli så jullik utan med höstig...
Vad skulle ni använda?

 
Jaha..å nu slapp jag inte undan längre..nu har jag fått det nya utseendet på blogger jag med. Men tycker att jag klarade mig bra länge ändå :-)

Ha en fin dag!

10 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Hej vännen!

Jag hade också tänkt göra en höstkrans och hade siktet inställt på att ha rönnbär på den. Men jag hittar inga. Det är nästan tomt på träden och de som hänger kvar är bruna och fula. Så det har inte blivit någon krans ännu. Ska bli spännande och se vad du hittar på.

Ha en fin dag

Kram Karin

Härliga Livet sa...

Du får göra en krans på sissal finns ju i olika färger i blomster affärer eller dekorations mossa vet ine riktigt vad den heter men den är grå.
Kram Pernilla

Unknown sa...

Visst är tidningen härlig mycket ideer får man. Krans ja det hoppas jag min syster kommer med som hon brukar. Ha en skön morgondag kram Beijan

kavallinskan sa...

Dessa pysseltidningar gillar jag! :) Men göra kransar är inte min grej tror jag...verkar svårt att få till.
Kram från mig!

Unknown sa...

Åh vilken härlig tidning. Ska bli kul att se vad du pysslar ihop;)

Önskar dig en skön helg
Kram
Annie

Nyanser av vitt sa...

Tack det ska jag ha. Ha nu en mysig helg och sköt om dig.
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Roligt med såna tidningar , det är många bra ideer o tips i dem
ha en trevlig helg
Kram Rosa

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Det ser ut som et herlig magasin med masse flott inspirasjon:)
Jeg skulle også ha laget en ny dørkrans,den jeg har nå er liksom blitt for sommerlig med sine sommerfugler...
Jeg pleier å lage en bjørkekrans som pyntes etter årstiden, kanskje med noen kongler og en enkel sløyfe...
Jeg må nok tenke litt på det, se om det dukker opp noen ideer:)

God helg til deg!

Torpliv sa...

Visst är det roligt att få läsa så härliga tidningar och få inspiration! I blomsterhandeln finns ofta många söta stommar av grenar eller ris som jag tycker om, hjärtformade till exempel. De kan man pynta med t ex ljung som håller sig fina fast de torkar. Hoppas du hittar vad du letar efter!
Och så måste jag säga att tavlan från förra inlägget är fantastiskt fin! Hittade fina ransoneringskort på en loppis förra helgen, men vet inte vad jag ska göra med dem. Göra en tavla av dem var en riktigt fin idé!
Ha en härlig lördag!
Kram Petra

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Härligt med inspirerande tidningar !
Krans ...ja jag tänker rönnbär äpplen, en, mossa, kottar..

Lycka till med kransen o en fin dag till dej...kraaam